Jesteśmy certyfikowaną firmą Google 504 786 007 0048 32 720 67 89

Współpraca - Pozycjonowanie

Program partnerski na pozycjonowanie stron i sklepów kierujemy głównie do agencji marketingowych, reklamowych, interaktywnych jak i twórców sklepów i stron internetowych a także firm, które zajmują się sprzedażą domen, hostingiem oraz każdą inną dziedziną związaną z promocją firm. Program partnerski Pozycjonerii jest mega korzystnym rozwiązaniem dla Ciebie. Dzięki naszej współpracy partnerskiej w zakresie pozycjonowania możesz zarabiać przez cały okres trwania umowy klienta na zasadzie dochodu pasywnego. Co miesiąc otrzymujesz prowizję.

Poznaj program partnerski dt. współpracy w zakresie pozycjonowania stron i sklepów

Jak zacząć współprace? Poznaj 5 kroków do wypłacenia pierwszej prowizji dla Ciebie.

wspolpraca pozycjoneria

1. Napisz do Pozycjonerii, poleć nam nowego Klienta i zgarnij prowizję! To wszystko aby stać się partnerem Pozycjonerii. W odpowiedzi w 1 mailu wyślemy wszystkie niezbędne dokumenty, także te, które są przeznaczone do podpisania.

2. Szybka i prosta komunikacja mailowa. Dzięki takiemu rozwiązaniu możesz otrzymywać comiesięczne prowizje bez wychodzenia z domu. Pozycjoneria zajmuje się wszystkimi dokumentami i umową, kontaktem z Twoim Klientem oraz pozycjonowaniem. Przerzucasz wszystko na nas. Nie musisz robić nic więcej, aby otrzymać prowizję za Twojego Klienta.

3. Pozycjoneria zabiera się do pracy i pozycjonuje Twojego klienta. Między czasie otrzymujesz stały dostęp do statystyk. Udostępniamy Tobie ten sam panel co klientow, dzięki czemu masz gwarancję, że dane się pokrywają i kwota do wypłacenia się zgadza. Co miesiąc otrzymujesz raport oraz wszystkie faktury jakie wysłaliśmy do klienta. W przypadku pytań, pozostajemy do Twojej dyspozycji pod telefonem i mailem.

4. Stwórz własny dział pozycjonowania. Jest to bardzo proste. Ty polecasz nam klientów, my wykonujemy robotę za Ciebie. Każdy polecony przez Ciebie Klient, który otrzyma fakturę za działania pozycjonerskie, to prowizja na Twoje konto każdego miesiąca. Zarabiaj co miesiąc przez dochód pasywny.

5. Polecaj nam nowych klientów i zarabiaj coraz więcej. Każdy klient to dodatkowa prowizja dla Ciebie. Zwiększenie liczby Klientów w naszym programie partnerskim w zakresie współpracy z pozycjonowaniem oznacza automatyczne podwyższenie Twojej prowizji, którą otrzymujesz co miesiąc. Działamy na Twoich zasadach. Nie podbieramy Twoich klientów. W tych sprawach gramy czysto, bo cenimy współprace w zakresie pozycjonowania.

Nie chcesz żeby Twój klient wiedział o naszym istnieniu? Nie ma sprawy. Proponujemy Tobie także program partnerski SEO na zasadzie white label.

Poznaj rozliczenia i Twoją prowizję w zakresie współpracy partnerskiej - pozycjonowanie SEO (w pytaniach chcesz wiedzieć więcej? po rozwinięciu pokazują się odpowiedzi.)

10 powodów czemu warto postawić właśnie na Pozycjoneria.pl

1. za darmo pomagamy w doborze fraz
2. bezpłatnie dokonujemy wyceny fraz
3. bez opłat doradzamy najlepszy wariant pozycjonowania
4. indywidualnie podchodzimy do każdej firmy
5. zapewniamy stałą pomocą techniczną
6. służymy rzetelną informacją w zakresie pozycjonowania
7. pobieramy opłatę dopiero za wykonanie działań pozycjonerskich
8. pozycjonujemy bezpiecznie
9. wiemy jak pozycjonować, bo mamy doświadczenie
10. rozumiemy na czym polega współpraca

5 korzyści dla Ciebie:

Chcesz wiedzieć więcej?

1. Ile otrzymam prowizji?

rozliczenie
jednorazowe miesięcznie
30% 10%

2. Jak wyglądają rozliczenia?

Każdy nasz partner otrzymuje na adres e-mail kopię faktury wystawionej dla klienta. Na jej podstawie partner wystawia fakturę na określoną prowizję. W ciągu 24h partner otrzymuje prowizję na swoje konto.

3. Jak wygląda umowa partnerska w zakresie pozycjonowania na zasadach white label

Model rozliczenia na zasadach white label oparty jest o Umowę ramową i Porozumienie wykonawcze. Umowa ramowa zawiera spis najważniejszych zasad związanych ze współpracą oraz wzorem umowy. Zaletą tego modelu rozliczeń przesyłanie e-mail porozumień wykonawczych w formie skanów a pocztą tradycyjną jedynie podpisanej Umowy ramowej. W ramach współpracy podpisujemy także Umowę NDA (ang. non-disclosure agreement) tj Umowę poufności oraz Umowę o zakazie konkurencji względem przekazanych Klientów.

Pobierz draft umowy dt. współpracy w zakresie pozycjonowania (button)

4. Jak wygląda umowa z klientem?

Napisz do nas w zakresie jakiej czynności pozycjonującej, chciałbyś wiedzieć jak wygląda umowa a podeślemy ją Tobie na mail.

5. Jak wygląda szczegółowy przebieg współpracy na zasadach white label?

  • Partner: przesyła domenę klienta i słowa kluczowe na które ma być pozycjonowany
  • Pozycjoneria: podaje koszt i wysyła umowę.
  • Partner: wysyła klientowi wycenione słowa, uzgadnia je z klientem wpisuje do umowy i wysyła ją klientowi
  • Partner: mając podpisaną umowę z Klientem wysyła drugą umowę między Partnerem a Pozycjonerią pocztą do Pozycjonerii
  • Pozycjoneria: po otrzymaniu umowy przekazuje dostęp do monitoringu strony i przekazuje ewentualne uwagi w zakresie pozycjonowania po czym rozpoczyna usługę pozycjonowania
  • Pozycjoneria: po osiągnięciu wyników Pozycjoneria wystawia fakturę Partnerowi, a Partner klientowi z doliczoną marżą.

6. Czy przy wycenie np. 5 podobnych słów kluczowych dla tej samej strony można uzyskać jakiś rabat?

Tak, indywidualnie

7. Czy przy wycenie większej liczby słów kluczowych dla tej samej strony można otrzymać jakiś rabat?

Tak, indywidualnie

8. Czy przy wycenie większego zakresu usług dt. pozycjonowania można otrzymać wyższą prowizję?

Tak, nawet do 50% usługi.

9. Przedłużenie umowy. Po 12 miesiącach kiedy klient chce kontynuować umowę, czy może to zrobić za nieco niższe stawki. Strona jest wypozycjonowana, więc czy działania są mniej intensywne? Generalnie niższe kwoty przekonają klienta do kontynuowania pozycjonowania.

Zależy od konkurencji. Czasem jest taniej, a czasem tak samo, nigdy drożej, ponieważ klient pewnie by zrezygnował otrzymując wyższą cenę. Algorytm się cały czas zmienia i trzeba dostosować stronę i profil linków do aktualnego algorytmu.

10. Jaki procent zdobytych linków pozostaje aktywny po okresie pozycjonowania?

Okres wypowiedzenia jest stały i wynosi 3msc, ok ¼ linków prowadzonych do strony jest płatna i będzie powoli odłączana przez ten czas od strony tak by historia domeny pozostała bez śladu. Istnieje też możliwość wypowiedzenia 1msc ale z niekorzyścią dla klienta, ponieważ część linków będzie szybciej odcięta, co będzie widać w historii domeny.

11. Czy w przypadku rezygnacji z pozycjonowania naturalnego po 12 miesiącach nie nastąpi nagły spadek pozycji?

Nie używamy SWLi. Pozycjonujemy linkami stałymi. Spadek pozycji jest powolny. Część linków umieszczamy na własnym zapleczu i zapleczu osób z którymi współpracujemy, za co ponosimy koszta miesięczne. W przypadku zerwania umowy przez klienta średnio ok. ¼ linków jest powoli usuwana.

12. Muszę wiedzieć jak przedstawić sprawę klientom i czy za wszelką cenę przekonywać ich do kontynuowania umowy. Czy można zrobić przerwę i wznowić promocję np. po pół roku?

Pozycjonowanie to proces ciągły, polega na regularnym dodawaniu linków do strony. Nie ma takiej możliwości, ponieważ konkurencja również cały czas się pozycjonuje i powrót na pozycje po przerwie czasem jest niemożliwy.

13. W przypadku pozycjonowania Adwords, nie podpisujemy umowy? Czy można zrezygnować po msc.?

Wszystko rozliczamy na podstawie przelewu od klienta, więc można zrezygnować po miesiącu. Nie trzeba podpisywać zobowiązującej umowy.

14. Czy otrzymam raport z pozycjonowania?

Tak w przypadku pozycjonowania innego niż naturalne wysyłamy raport w momencie rozpoczęcia usługi i pod koniec z pełnymi statystykami oraz ich analizą. W przypadku pozycjonowania naturalnego na bieżąco monitorujemy pozycjonowanie w panelu statystycznym do którego ma dostęp klient i partner.

15. Fraza "wycieczki szkolne"

Domena klienta ma już 5 lat, a strona nie pojawia się w pierwszej 100 wyników. Strona posiada w swojej treści słowa kluczowe "wycieczki szkolne" Ilość wyników to 938 000, więc koszt jest dokładnie jak w tabeli?

Każda strona jest inaczej traktowana przez Google i ma na to wpływ wiele czynników. Jeżeli będzie łatwiej pozycjonować taką stronę na pewno cena się zmieni i będzie jeszcze bardziej korzystna niż w tabeli. Wszystko po to by współpraca była oparta na wzajemnym zadowoleniu i układała się długofalowo.

Jesteś zainteresowany ofertą? Skontaktuj się z Nami.

Imię i Nazwisko

E-Mail

Strona Internetowa

Leave this empty:

Wiadomość

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies. Zapoznaj się z naszym regulaminem.
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2008-2016, pozycjoneria.pl