Jesteśmy certyfikowaną firmą Google 504 786 007 0048 32 720 67 89

Poprawa użyteczności strony UX

Ciekawa nowoczesna i przede wszystkim przemyślana strona internetowa, to droga do sukcesu. Niestety niewiele osób zdaje sobie z tego sprawę. Postawmy się na miejscu klienta. Wchodzimy na przykład na stronę sklepu z częściami samochodowymi. Czy przemówią do nas losowo zaprezentowane obrazy części na stronie głównej z rzucającymi się w oczy czerwonymi napisami “PROMOCJA” czy raczej uporządkowane zakładki np. na górze od lewej:

Poniżej w kolumnie po lewej kategorie podzielone na poszczególne marki pojazdów, a następnie podkategorie na konkretne modele, następnie roczniki i dopiero na koniec poszczególne części.

Numer telefonu
Czy zachęcają Cię strony, na których nie jest wyeksponowany numer telefonu? Wyobraź sobie, że masz pytanie, chcesz szybko znać odpowiedź czy coś jest dostępne od ręki, czy nie lepiej byłoby gdyby numer był podany na górze na stronie głównej np. po prawej stronie?
Albo inaczej...
Jesteś na zakupach, zaczyna boleć Cię ząb, wiesz jakie są kolejki do stomatologa, więc nie chcesz tracić ani minuty dłużej, ale... nie masz w telefonie zapisanego numeru do specjalisty. Większość z nas posiada smartfony z dostępem do sieci, więc szybko włączasz internet, wyszukujesz swojego specjalistę, aby umówić się na wizytę i... musisz skakać między podstronami aby znaleźć wspomniany numer. Czy nie lepiej byłoby, aby strona miała wyeksponowany numer i jednym kliknięciem w niego nawiązała połączenie?

Dane kontaktowe
Przeglądasz oferty sklepów z telefonami komórkowymi, szukasz w korzystnej cenie np. Samsunga S7. Telefon nie kosztuje mało, więc szukasz rzetelnego sklepu. Zastanów się czy zamówiłbyś telefon za ponad 3000 zł w sklepie, który nie ma podanych danych kontaktowych (adresu, e­maila w przypadku pytań, numeru telefonu). Idąc dalej tym tropem warto rozważyć czy dokonasz zakupu w sklepie, który nie ma regulaminu określającego reklamację czy politykę zwrotu produktu.

Grafika
Temat rzeka. Grafika może być rozpatrywana pod różnym kątem. Przede wszystkim powinna być interesująca ­ zachęcająca użytkownika, do zapoznania się z tym co masz do zaoferowania. Warto zadbać nie tylko o jakość obrazów, ale również o ich optymalizację ­ poprawisz wtedy szybkość ładowania strony. Kolejna kwestia to to, aby nie przesadzić z tłem, zadbajmy o to, aby nie przysłaniało ono podstawowych danych takich jak np. adres czy numer telefonu.

Poprawa użyteczności strony ­ korzyści

Co obejmuje nasza usługa? Koszt usługi: X zł.

Jesteś zainteresowany ofertą? Skontaktuj się z Nami.

Imię i Nazwisko

E-Mail

Strona Internetowa

Leave this empty:

Wiadomość

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies. Zapoznaj się z naszym regulaminem.
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2008-2016, pozycjoneria.pl