Czy referencje od klientów na stronie internetowej działają?
Klientów można zdobywać róźnie, poprzez pozycjonowanie, reklamę w gazecie czy radio. Jednak kiedy klient trafi już na stronę internetową naszym zadaniem jest przekonanie go do firmy by to właśnie na nią się zdecydował.
Wg badań przeprowadzonych przez TNS Polska w kwietniu 2016r., podejmując się jakiegoś działania szukamy dowodów słuszności podjęcia swojej decyzji. Jednym z takich dowodów są referencje od klientów. Taka wstępna analiza prowadzona jest również przez Twoich potencjalnych klientów.
5 rad jak publikować opinie od swoich klientów:
- Publikuj tylko autentyczne referencje otrzymane od swoich klientów. Nie edytuj ich, nie dodawaj treści do nich.
- Zamieszczaj autorów Twoich opinii. Kiedy zamieszczasz rekomendacje na stronie pod spodem podpisz, kto ją wystawił i jakie stanowisko w firmie zajmuje, jeżeli możesz zamieść też zdjęcie autora opinii.
- Gromadź opinie w jednym miejscu na stronie internetowej np w zakładce „opinie o nas”. Dzięki temu klient zobaczy, że nie współpracujesz z jednym klientem ale jesteś często wybierany spośród całej konkurencji.
- Dodawaj nowe rekomendacje. Klienci lubią gdy ich wybór zostanie poparty nie tylko przez jedną osobę ale przynajmniej kilka lub kilkanaście osób. Psychologia tłumu. (przeczytaj: Le Bon Gustave, Psychologia tłumu)
- Selekcjonuj referencje. Wybieraj tylko te, które są zwięzłe, krótkie i przede wszystkim obiektywne, czasem warto wskazać, że był jakiś minus i został poprawiony. Klient na pewno zwróci na to uwagę. Doceni wiarygodność i chęć naprawy zaistaniałej sytuacji. Pewien mędrzec powiedział, tylko ten nie popełnia błędów kto nic nie robi. Ów mędrzec to Napoléon Bonaparte.
Jeżeli jesteś zadowolony z naszej współpracy, proszę prześlij opinię. Uwaga! Pamiętaj: Zamieść link w referencji do swojej strony www i pozycjonuj swoją stronę przez moją!
Wystaw referencje